zondag 31 juli 2011

Sanur - Donderdag 28 juli 2011


Na de vreselijke hoofdpijn van gister voel ik me redelijk goed en ben al vanaf 6.15uur op.  Nog wat duizelig, maar stukken beter dan gister. Gewoon dus weer ontbijten bij Maya´s Smoothiebar en daarna weer wat rustig aan gedaan.
Ron en Carol komen al vroeg langs en willen weten hoe het met me gaat. Gister schijn ik vreselijk ziek geklonken te hebben door de telefoon. Ook hebben ze het koffertje bij zich waarin de spullen zitten die ik niet mee naar Ambon had genomen. Van Denpassar naar Ambon was 20 kg de limiet, vandaar.

Ik doe niet veel meer dan wat uitrusten en dat koffertje uitpakken.

Bij Randy's...
Ik ga nog even naar de salon om mijn haren te laten wassen en maar meteen manicure…. even rustig aan doen, moet echt bijkomen. Wil eigenlijk ook de oorkaars-therapie laten doen, maar las ergens dat je dat niet al te vaak moet laten doen. Dus maar niet gedaan.

Ik breng deze dag door in mijn eigen straatje. Heerlijk zo´n straat…. De Haagse Fred in het klein.

´s avonds komen Ron en Carol langs en ga ik met ze eten bij Randy´s en vroeg naar bed!